6/17/2012

One of my favorites: H&M

Kleding hoeft niet duur te zijn om mooi en stijlvol te zijn. Dat geldt ook voor accessoires. Prints zijn weer helemaal terug, soms doet het je zelfs denken aan de hippietijd. Ik vind het leuk en het is goed te combineren met een rustige outfit. Al kan print op print tegenwoordig ook prima. Ik kwam vandaag een tas tegen van de H&M waar ik helemaal weg van ben. En zoals mij dat wel vaker gebeurt: uitverkocht. De tas is nog wel verkrijgbaar in een andere print. Maar ik wilde de tas toch even met jullie delen en wie weet komt de tas over een tijdje wel weer back in stock.

Wil jij de tas ook hebben? Houd dan deze pagina in de gaten.
Wil je de tas kopen in de andere print? Voor €19,95 is die HIER te koop.


© My Fashion Style & H&M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten